Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Bredbandsbolaget kör regnbågskampanj

Publicerad: 5 februari 2014, 10:24

”Sport för alla”. Det är namnet på Bredbandsbolagets nya kampanj som drar igång i samband med vinterspelen i Sotji. Hjälten Kenny använder sportredskap i alla regnbågens färger.


Ämnen i artikeln:

AcneBredbandsbolaget

Den Acne-signerade kampanjen informerar om Bredbandsbolaget olika tv-paket samtidigt som den markerar stödet för mänskliga rättigheter.

–  Kampanjen syftar främst till att visa att man kan uppleva vinterspelen  hemma i tv-soffan med något av våra tv-paket. Samtidigt vill vi, liksom  många andra, visa vårt ställningstagande i den pågående debatten som rör  just Ryssland och mänskliga rättigheter, säger Jesper Hedblom,  marknadsansvarig på Bredbandsbolaget i en kommentar.

Kampanjen drar igång idag, den 5 februari.

Arbetsgrupp Acne:
Kundansvarig: Jesper Ander
AD: Cecilia Dufils
Copy: Markus Bjurman
CD: Erik Bergkvist
OPL: Emma Branting
Orginal: Henrik Åkerberg

Arbetsgrupp Bredbandsbolaget:
Head of Brand & Communication: Patrik Söder
Brand & Communication Manager: Sara Hallsund
Projektledare: Susanne Nygren Sahlström

Karl-Johan Byttner

Ämnen i artikeln:

AcneBredbandsbolaget

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.