Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag27.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Brothers fyller ut kostymen

Publicerad: 24 April 2014, 14:56

"If the suit fits" heter Brothers nya kampanj – ett askungeliknande projekt där klädjätten, tillsammans med reklambyrån Pool, tagit fram tre skräddarsydda kostymer med hemliga mått. Vinnaren? Den som passar i kostymen, såklart.


Ämnen i artikeln:

PoolReklambyråerBrothers

Förutom en helt ny outfit vinner man också en resa till New York och en lyxmiddag. Detta är den tredje kampanjen som Pool och Brothers genomför – efter Suitcase Store och Brothers Quiz Show med Kristoffer Triumf.  

Den som vill vara med och tävla får sina mått tagna i någon av Brothers butiker under kampanjperioden eller på något av de turnéstopp över Sverige där kostymerna ställs ut.  

Arbetsgrupp Pool
Art Director: Philip Arvidsson
Copywriter: Ulf Rönnbäck
Projektledare: Markus Wiklund Ferrer
Strateg: Arvid Axland
Produktionsledare: Kristin Sköldebäck, Victoria Michailov
Original: Andreas Wikman  
Fotograf: Carl Kleiner
Produktionsbolag: Yours
Eventproducent: Daniel Odelstad
Attributmakare: Jean-Louis Dardel  

Arbetsgrupp Brothers
Brand Manager: Kristofer Eidelöf
TF Marknadschef: Malin Wessman

Yasmine Winberg

Redaktör Resumé Insikt

yasmine.winberg@resume.se

Ämnen i artikeln:

PoolReklambyråerBrothers

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.