Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Bulldozer ska skapa mys för Hemma-kedjan

Publicerad: 27 juni 2012, 07:26

Karlstadbyrån Bulldozer har blivit ny partner för att skapa ett koncept kring "skönt hemmamys" åt vitvarukedjan Hemma. Byrån gick segrande ur en nationell pitch och första uppgiften går ut på att skapa varumärkesbyggande filmer.


Ämnen i artikeln:

Bulldozer

– Vi ska fylla varumärket med en tydligare känsla och fokuserar på att  lyfta fackhandlarkonceptet. För att göra det känns film helrätt, säger  Martin Lundholm, som är nytillträdd marknadschef på Hemma, i en kommentar.

De nya filmerna sänds i höst
–   Hemma är en intressant och modig kund som gärna vill se nya spännande  lösningar. Det är en utmaning, och vi är extremt taggade, säger Pontus  Rolandsson, filmansvarig hos Bulldozer i en kommentar.

Karl-Johan Byttner

Ämnen i artikeln:

Bulldozer

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.