Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

&Co:s roliga kampanj för Rådet for sikker trafik, om det tidlösa med att använda hjälm. Här på stranden i Cannes.

Foto: ANDERS TOUSTRUP DARRE.

Case: Så blev danska &Co världens mest kreativa byrå

År 2013 stank dansk reklam. Det var början på en kreativ resa. Nio år senare utses danska & Co till världens mest kreativa byrå.

Publicerad: 6 oktober 2022, 07:00

Thomas Nilsson

Reporter

thomas.nilsson@resume.se

För nio år sedan befann sig dansk byråbransch på botten. Reklamen som producerades präglades sedan decennier av högljudd humor men varken nyfikenhet och självförtroende. En av få danska annonsörer som

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

&CoDanmarkMatias Palm-JensenNyheter

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev