Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag29.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Clear Channels nya pay-off

Publicerad: 15 Januari 2008, 08:04

”Hela Sverige. Dygnet runt.” Så lyder Clear Channels nya pay-off.


Den nya pay-offen som ska förtydliga Clear Channels position ”och signalera utomhuskanalens styrkor” är framtagen med hjälp av reklambyrån Berntzon Bylund.

– Vi finns på över 260 000 platser runt om i Sverige och vi kommunicerar dygnets alla timmar. Från trafikreklamen på väg till jobbet till butiken när man handlar kvällsmat och i upplysta Adshels och Stortavlor som syns hela natten, säger Maria Skoglund, vd på Clear Channel i Sverige, i en kommentar.

(Resume.se)

Magnus Helander

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.