Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

söndag09.05.2021

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Com hem byter till King

Publicerad: 24 februari 2009, 10:58

Tempel  och Mikaela&Helena tappar Com hem-uppdraget till King. – Vi behöver bli tydligare och mer inspirerande i vår kommunikation och i det enskilda kundmötet, säger Annika Sten Pärson, marknads- och försäljningsdirektör på Com Hem.


Ämnen i artikeln:

KingTempelComhem

Inget mer dockhem för Com hem.

När Kings första kampanj kommer i sommar är inte Petter Lennstrands dockor med i bilden längre.

–  Vi har under flera år haft ett framgångsrikt koncept med våra dockor och Com hem-huset. Med den marknadssituation vi har idag och med de insikter vi fått när vi lyssnat på våra kunder, behöver vi bli tydligare och mer inspirerande i vår kommunikation och i det enskilda kundmötet, säger Annika Sten Pärson, marknads- och försäljningsdirektör på Com hem i ett pressutskick.

Sunit Mehrotra är supernöjd.

Sunit Mehrotra, vd på King

– Det är spännande att få börja arbeta med en ny kund just i den fas som Com hem befinner sig i. Att få göra det med en modig och insiktsfull kund som Com Hem, gör det än mer intressant, säger han.

Com Hem inleder även ett samarbete med DM-byrån ROI Division. Sedan tidigare arbetar Com hem även med designbyrån Identity Works.

Peter Willebrand

Ämnen i artikeln:

KingTempelComhem

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.