Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag24.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Cordovan vinner Avenyn

Publicerad: 27 Februari 2013, 10:12

Poseidon blickar ut över Avenyn.

Foto: Dick Gillberg/Goteborg.com

Avenyn ska få sig en rejäl upprustning. Cordovan Communication får förtroendet som strategisk samarbetspartner.


Ämnen i artikeln:

Cordovan

I augusti inleds den stora upprustningen av Avenyn, Göteborgs paradgata. Arbetet planeras vara klart till stadens 400-års jubileum år 2021, men redan under 2014 ska de första resultaten synas.  

Nu har Cordovan fått förtroendet som strategisk samarbetspartner i det stora omgörningsprojektet.  
– Vi kommer att jobba nära Cordovan för att på bästa sätt kommunicera den nya Avenyn, säger Madeleine Wahlberg, centrumledare på kunden Avenyföreningen i ett pressmeddelande.

Avenyföreningen består av 200 medlemsföretag som är butiker, restauranger och caféer med mera.  
– Avenyn har en kännedomsfaktor som är oerhört hög, men också ett varumärke som behöver vårdas. Kommunikationen ska väcka intresse, skapa kännedom och generera aktivitet och stolthet och lojalitet från göteborgarnas sida, kommenterar Stefan Kavsjö, Business Director på Cordovan.

Fredrik Thambert

Ämnen i artikeln:

Cordovan

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.