Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Dammar av klassisk bea

Publicerad: 15 maj 2014, 14:45

Bearnaise-it. Det är en plug-in som Volt har tagit fram i samband med Rydbergs storsatsning på sin klassiker Bearnaise Original. Rent praktiskt innebär det att man kan dra en knapp från kampanjsidan till sin bokmärkesrad. Sedan är det bara att klicka fram ”ögongodiset”.


Ämnen i artikeln:

Volt

Rydbergs vill få bea-fans över hela landet att kunna njuta av såsen när och var man vill.

Nu  introducerar bolaget Bearnaise-it, vilket är en plug-in som kan dra från  kampanjsidan till sin bokmärkesrad vare sig man befinner sig på Facebook  eller någon annan webbplats.

– Vi tog fram en bearnaise plug-in dels  för att vi älskar bearnaise och inte tror att någon egentligen kan få  för mycket av det, och dels för att addera något extra till den  kupongkampanj Rydbergs kör på Facebook just nu, säger Anton Lipovskoy,  digital kreatör på Volt i en kommentar.

Rydbergs satsar extra hårt på Bearnaise Original i vår och sommar – dels i butiker, dels i tv- och utomhuskampanjer.

Här kan du pröva tjänsten.

Arbetsgrupp Volt:
Digital kreatör: Anton Lipovskoy,
Copy: Petter Nylind
Art Director: Jörgen Berglund
Kreativt Ansvarig: Hanna Landing
Original: Åsa Stjärnquist
Projektledare: Magnus Tengzelius
Produktionsledare: Susanne Göthberg

Arbetsgrupp Rydbergs:
Britt-Marie Rösner, Marknadsdirektör
Fredrik Axelsson, Trade Marketing Manager
Malin Lindqvist, Senior Brand Manager

Karl-Johan Byttner

Ämnen i artikeln:

Volt

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.