Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag20.02.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

DDB – bäst på framtiden

Publicerad: 9 December 2010, 09:59

Prisregnet fortsätter över ”Rolighetsteorin”. Finast är dock att vara bäst på framtiden. DDB utsågs till ”Årets interaktiva byrå” på Eurobest.


Ämnen i artikeln:

Niclas MelinDDBEurobest

Niclas Melin, vd på DDB.

Interaktivitet är ett av de fetast understrukna ledorden i vår nya digitala värld. Publiken ska inte sitta i stolarna och gapa hänfört. De ska aktiveras och engageras. De ska få något tillbaka.

Bäst på att ge något tillbaka har DDB varit i år i Europa och därmed får de priset ”Årets interaktiva byrå”.

– Att bli årets interaktiva byrå i en tuff konkurrens med många större internationella byråer är ett fantastiskt resultat för oss. Jag är väldigt stolt över alla på byrån som kämpat så hårt och är väldigt glad över att DDB Stockholm står i framkant vad gäller den digitala förändring som sker i vår industri” säger Niclas Melin, vd DDB på Stockholm.

Niclas byrå belönades även med nio andra priser i olika valörer där ”Rolighetsteorin” kammade hem fem utav dem, bland annat ett Grand Prix i kategorin outdoor.

Ove Gustafsson

Ämnen i artikeln:

Niclas MelinDDBEurobest

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.