Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag31.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

De blev Årets Mediesäljare och Årets Doer

Publicerad: 29 Maj 2015, 09:01

Daniel Amando och Tobbe Christell.

I går utsågs Årets Mediesäljare på Purple People Awards. Vinnare blev Daniel Amado på DOOH-företaget Visual Art. Titeln som Årets Doer kammade egenföretagaren Tobbe Christell hem.


Ämnen i artikeln:

Visual ArtMindshare

Nomineringarna har skett utifrån kriterierna att säljarna ska vara kreativa, har visat prov på affärs- och varumärkesförståelse och haft en hög servicenivå.

Årets Mediesäljare blev Daniel Amando på Visual Art och titeln som Årets Doer vann Tobbe Christell, egenföretagare.

Speciellt för i år är att båda vinnarna jobbar med utomhusreklam.

Motivering Årets Mediesäljare:

Den här klippan levererar alltid proaktiva och genomtänkta förslag som grundar sig på stor kundförståelse samtidigt som han utmanar alla inblandade parter för att få till den bästa kampanjen inom DOOH. Engagerad, snabb och lösningsorienterad är några ledord som passar Daniel Amado.

Med sin positiva inställning och sitt höga engagemang vad gäller relationer känns det alltid tryggt att ha Daniel som partner i kampanjen. Var är like-knappen?

Motivering Årets Doer:

Tobbe Christell är en inspirerande partner som levererar tryggt och snabbt och alltid med en kreativ höjd som överraskar. Han besitter en fantastisk förmåga att förklara och visualisera idéer och kan sin mediekanal och dess möjligheter utan och innan.  Dessutom brinner han outtröttligt varje gång för att gå i mål med bästa möjliga resultat!

Tack vare hans stora kundförståelse och professionalism ser vi på Mindshare med glädje fram emot att göra fler smarta och innovativa kampanjer tillsammans med Tobbe.

Årets Mediesäljare och Årets Doer utses av Mindshare.

Susanna Sköld

Ämnen i artikeln:

Visual ArtMindshare

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.