Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

De kan vinna i Design

Publicerad: 17 juni 2014, 07:24

Restaurang Dill av INGO och Lidl.

Det blir nio nomineringar i design-kategorin. En av dem är restaurang Dill som har fått flera nomineringar under veckan.


Här kommer en kateogri där Forsman & Bodenfors inte kan vinna (om vi inte räknar med dottebolaget Happy F&B förstås). Istället är de svenska nomineringarna spridda på ett antal olika byråer.

INGO:s pop-up-restaurang Dill för Lidl har en vinstchans. Den har tidigare nominerats i flera kategorier men ännu inte vunnit något lejon.

The Absolut Company, som i fjol vann ett guld i med Absolut Unique, har två nomineringar.

De kan vinna:
    KampanjAnnonsörByråTHIS IS YOUR TYPEADOBE SYSTEMS NORDICABBY NORM StockholmBLOWING IN THE WINDAPOTEK HJÄRTATÅKESTAM HOLST StockholmCHAMELEON CABINGÖTEBORGSTRYCKERIETHAPPY F&B GothenburgDILL - THE RESTAURANT.LIDLINGO StockholmABSOLUT ORIGINALITYTHE ABSOLUT COMPANYHAPPY TEAR StockholmABSOLUT CONTEMPORARY FLAVORSTHE ABSOLUT COMPANYTHE BRAND UNION Stockholm VERSO SKINCARESELEGOTHE STUDIO StockholmVISUAL IDENTITY BEIJING8BEIJING8GARBERGS_PROJECT Stockholm    PAUSE SPEAKER CARDSPAUSE HOME ENTERTAINMENTÅKESTAM HOLST Stockholm

Fredrik Thambert

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.