Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag02.06.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

De kan vinna i utomhus

Publicerad: 20 Juni 2016, 07:36

Den som sprang tillräckligt fort förbi den här tavlan kunde få ett par skor. Nu är kampanjen en av tre nominerade i utomhus-kategorin.

Av 495 nominerade bidrag I Cannes Lions utomhus-kategori kniper Sverige bara tre.


Ämnen i artikeln:

Le BonIngoCannes Lions 2016F&B

Det är Forsman & Bodenfors, INGO och Animal får varsin nominering. Forsman & Bodenfors för Tele2 Business-kampanjen "What's wrong with your phone?", INGO för Lidl-kampanjen Le Bon och Animal för utomhustavlan "Are you fast enough for this billboard?" som de gjort för Reebok.

Om Sverige gör några framsteg i utomhus-kategorin vet vi i morgon kväll.

Yasmine Winberg

Redaktör Resumé Insikt

yasmine.winberg@resume.se

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.