Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag28.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

De ska hjälpa företag med kund-dialogen

Publicerad: 18 Maj 2015, 09:01

Anders Lithner, vd på Inizio.

Undersökningsföretaget Inizio inleder ett samarbete med Vision Critical. Nu ska de underlätta för företag att ha dialog med sina kunder.


Ämnen i artikeln:

Inizio

Vision Critical är ett amerikanskt bolag som erbjuder en plattform för "communitybaserad kundinsikt". Det syftar till att göra det enklare för företag att skapa paneler av kunder som de löpande kan föra dialog med och samla in information om deras tankar och beteenden.

Nu har de inlett ett nordiskt partnerskap med undersökningsföretaget Inizio.

– Vision Critical ger oss möjlighet att förse våra uppdragsgivare med en community byggd på egna kunder, som de kan engagera i en fortlöpande dialog för att bättre förstå vad som driver dem och vart de är på väg. Det gör att vi verkligen kan leva upp till de långsiktiga önskemålen från våra kunder och lösa de insiktsutmaningar de står inför, säger Anders Lithner, vd för Inizio, i en kommentar.

Lanseringen kommer att ske i juni månad.

Fredrik Thambert

Ämnen i artikeln:

Inizio

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.