Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

De ska ta hand om GP:s kunder

Publicerad: 5 november 2013, 12:25

Cia Jonsson, vd på Narrow.

Foto: Pressbild.

Göteborgs-Posten utvecklar sitt kundvårdsprogram och väljer relationsbyrån Narrow. Det är andra gången som de båda parterna samarbetar.


Ämnen i artikeln:

Göteborgs-PostenNarrow

Narrow, med bas i Stockholm, är en relationsmarknadsförings-byrå som strävar efter att förbättra sina kunders crm-arbete. Nu har de för andra gången fått in GP som kund.

Tidigare har de hjälpt tidningen med att skapa starkare relationer till annonsörer i huvudstaden. Nu gäller samarbetet att utveckla relationen till både befintliga och nya kunder.  
– Vi valde Narrow för att vi kände att de kunde ge oss den energi och kunskap vi behöver in i denna typ av kommunikation, säger Charlotte Odbjer, marknadschef på GP, i en kommentar.

Arbetet drar igång nu under hösten och resultatet kommer att synas nästa år.  
– Vi är självklart både glada och stolta över att GP valt oss, kommenterar Cia Jonsson, vd på Narrow.

Fredrik Thambert

Ämnen i artikeln:

Göteborgs-PostenNarrow

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.