Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

De vann Inhouse 2014

Publicerad: 26 mars 2014, 15:56

Telge gjorde årets bästa inhouskampanj

Här är vinnarna i fjärde årliga omgången av Arkitektkopias och Resumés Inhouse-tävling.


Ämnen i artikeln:

Inhouse

Årets Trycksak

Guld: Helsingborg Stad - Kunskapstipset
Silver: Nordic Choice Hotel – Get me Out of here
Brons: ICA – Frukt & Grönt

Bästa digitala aktivitet

Guld: Universal Music – Daniel Adams Ray
Silver: Ving - Värmeguiden
Brons: ICA - Pussen

Bästa Expo

Guld: Telge – Kvarteret Lampan
Silver: Cloetta – Ahlgrens bilar
Brons: Indiska – PopUp bokmässan

Bästa DR

Guld: Telge Bostäder – Skönare Studentboende
Silver: Blåkläder – Hard worker's slipper
Brons: If - Barnkollen

Årets Rookie
Ving – Anna Lindström

Bästa kampanj Småföretag

Guld: SweDeltaco

Bästa Kampanj

Guld: Telge – Kvarteret Lampan
Silver: Addnature – Safe Ride
Brons: MTG TV – Top Model

Årets Marknadsavdelning

Ejendals

Tävlande bidrag ska vara framtagna av företagets egen marknadsavdelning under 2013. Viss inblandning av reklambyrå eller annan liknande konsult är tillåten om idé och kreativiteten kommer ifrån den interna avdelningen.

Bidragets manér får bygga på en grafisk plattform som är utvecklad av en extern part – men den aktuella kampanjen eller enheten ska vara skapad och producerad internt. Bidraget får ej vara en ren adaption av en internationell kampanj eller enhet.

Bidraget får gärna vara en fortsättning/vidareutveckling av ett befintligt kommunikationstema och koncept (även om ursprunget tagits fram av extern part), men bidraget ska tillföra väsentlig ny idéhöjd.

Krister Berntsson

Ämnen i artikeln:

Inhouse

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.