Reklam
De var aprils största annonsörer - och de var bolagen som ökade mest
Publicerad: 18 maj 2020, 12:33
Medan konkurrenterna minskar sina medieinvesteringar kraftigt står Ica stadigt. Samtidigt skruvar i princip samtliga stora FMCG-koncerner upp sina investeringar, det visar nya siffror från Kantar Sifo.
Redan i början av februari klassade regeringen coronaviruset covid-19 som allmän- och samhällsfarligt. Det skulle dock dröja ytterligare fem veckor innan det första coronarelaterade dödsfallet konstaterades och krisinsikten började infinna
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.