Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag23.02.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Det digitala hemmet skärskådas i ny kampanj

Publicerad: 21 September 2016, 06:52

Bredbandsbolaget tar hjälp av en inredare i en ny kampanj som kollar på våra digitala hem.


Ämnen i artikeln:

AcneBredbandsbolaget

Den 20 september drog Bredbandsbolagets nya kampanj igång i tv och i digitala och sociala kanaler. Kampanjen är en satsning där inredaren Isabelle McAllister och Bredbandsbolagets teknikexpert Fredrik Tingsborg reder ut hur livet kan bli enklare i det digitala hemmet.

– Vi är många som inte utnyttjar allt som det digitala erbjuder, i vår vardag. Nu vill vi fokusera på livet och visa att vi med teknikens hjälp inte bara kan lösa kabeltrassel utan även många andra vardagsproblem, där vi inte utgår ifrån tekniken i sig", säger Hanna Riberdahl, marknadschef på Telenor och Bredbandsbolaget.

Filmen:


Byrå: Acne
Produktionsbolag: Acne
Regissör: Daniel Lundh
Mediebyrå: Starcom

Björn Wallenberg

Ämnen i artikeln:

AcneBredbandsbolaget

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.