Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag18.04.2021

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Doro förlänger med Lill-Babs

Publicerad: 27 Juni 2013, 09:10

Doro drar igång en ny kampanj i början av juli och förlänger samtidigt sitt amarbete med Lill-Babs som nordisk varumärkesambassadör. Lill-Babs låttitlar står fortfarande i centrum och går denna gång i grön linje med Doros varumärke.


Ämnen i artikeln:

StarcomGrayling

Doros nya sommarkampanj börjar och i fokus står Lill-Babs somriga ever-green: "Välkommen gröna, granna, sköna, sanna sommar".

– Lill-Babs är sinnebilden av en aktiv och nyfiken person mitt i vår målgrupp, säger Camilla Nilsson, marknadschef på Doro. Vi strävar ständigt efter att utveckla produkter som skapar möjligheter för våra användare att leva livet till fullo. Lill-Babs är en person som ger uttryck för just detta.

Kampanjen syns i Sverige, Norge och Danmark under hela sommaren med egen kampanjsajt, print- och banner-annonsering, PR- och Facebook-aktiviteter.

Konovalenko är reklambyrå, Dynamic Dog arbetar med webben, Grayling med PR och Starcom står för medieplaneringen.

Krister Berntsson

Ämnen i artikeln:

StarcomGrayling

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.