Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Reklam

Driver med företag som vill framstå som miljövänliga

Publicerad: 14 November 2016, 11:54

I Garbergs nya kampanj för NetonNet marknadsförs e-handelsbolaget som "Det naturliga sättet att handla hemelektronik.".


Ämnen i artikeln:

CSRNetOnNetGarbergsReklamfilm

I den nya reklamfilmen driver man med företag som försöker framstå som miljövänliga genom att använda sig av samma manér al la poetiska reklamfilmer.

Kampanjen ska tydligt och enkelt förklara NetonNets affärsidé. Tillsammans med reklambyrån Garbergs lanserar hemelekronikkedjan sin nya kvalitetsstämpel: "Lagermärkt"

Det är första kampanjen byrån gör sedan det blev klart att NetonNet ska ta över Sibabutikerna.

Andreas Rågsjö Thorell

Webbredaktör

andreas.thorell@resume.se


Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.