Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag20.01.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Drömstart för Goss i Direct

Publicerad: 22 Juni 2009, 09:48

Det blev sex svenska bidrag som kvalificerade sig för shortlist i direct. Fem av dem kom från Goss, som får en smakstart av årets upplaga av Cannes Lions.


Ämnen i artikeln:

GossThe Fan ClubCannes Lions

Kalendern från framtiden gjord på uppdrag av Tekniska Högskolan i Jönköping är en av Goss kampanjer som tagit sig vidare till shortlist. Bild: Goss

Goss är nominerade för kunderna Sportspec, Tekniska Högskolan i Jönköping, Langley Travel och Göteborgs Räddningsmission (två bidrag på shortlist).

Även The Fan Club lyckades ta sig in på shortlist med ett bidrag för Posten.

Nedan kan du ladda ner alla bidrag på Shortlist.

Alla bidrag på shortlist

Tobias Rydergren

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.