Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Dubbelt upp för Klaus-Heidi

Publicerad: 15 juni 2014, 09:37

Vinnaren Klaus-Heidi Andersson.

DDB Stockholm är byrån med flest nomineringar i Promo & Activation-kategorin bland de svenska deltagarna. Två av dem är för Lufthansa-kampanjen "Är du Klaus-Heidi?".


De svenska byråerna har hela tio vinstchanser i kategorin som premierar aktivering. Totalt var det 69 bidrag som skickades in.

Inte oväntat är firman F&B/Volvo Trucks nominerade även här, men flest vinstchanser har DDB Stockholm med kunderna Lufthansa och Uniforms for the dedicated.

Alla nominerade
   KampanjAnnonsör ByråTHE GREAT PHONE SWAPSONY MOBILECRISPIN PORTER + BOGUSKY GothenburgBLOWING IN THE WINDAPOTEK HJÄRTATÅKESTAM HOLST StockholmDILL - THE RESTAURANT.LIDLINGO StockholmBLOWING IN THE WINDAPOTEK HJÄRTATÅKESTAM HOLST StockholmLIVE TEST SERIESVOLVO TRUCKSFORSMAN & BODENFORS GothenburgARE YOU KLAUS-HEIDI?LUFTHANSADDB STOCKHOLM LIVE TEST SERIESVOLVO TRUCKSFORSMAN & BODENFORS GothenburgDILL - THE RESTAURANT.LIDLINGO StockholmTHE RAG BAGUNIFORMS FOR THE DEDICATEDDDB STOCKHOLM ARE YOU KLAUS-HEIDI?LUFTHANSADDB STOCKHOLM

Fredrik Thambert

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.