Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

EM i samarbete med AdOn

Publicerad: 10 december 2012, 09:22

Möblekedjan EM drar igång ett samarbete med mediebyrån AdOn. Fokus ligger på att genomföra en ny kanalstrategi. AdOn hanterar inköpen från och med den 1 januari.


Ämnen i artikeln:

Adon

– Vi valde AdOn för att vi uppskattade deras fokus på resultatet och  affären, det är viktigt för oss att de vi jobbar med har en vilja att  förstå helheten och vad vi vill uppnå, säger Anders Högberg, koncernchef  på EM i en kommentar.

Johanna Alanko
är såväl rådgivare som projektledare för kunden.

Hon  konstaterar att EM är en utmanande kund att arbeta med samt att
hela möbelbranschen är en tuff marknad:
–  Det finns en stark relation till butikerna ute i landet och man gör ett  stort arbete med sortimentet som vi nu ska plocka fram och börja prata  om med en bredare massa. Att få vara med från början och utveckla det  arbetet och hitta nya vägar är mycket roligt och utmanande, säger hon i  en kommentar.

Arbetsgruppen på AdOn består av:
Projektledare och rådgivare; Johanna Alanko
Printrådgivare; Anna Martinelle
Digital rådgivare; Patrik Skogsfors
TV rådgivare; Kerstin Åström

Karl-Johan Byttner

Ämnen i artikeln:

Adon

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.