Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Reklam
Publicerad: 11 september 2012, 12:05
Regissörsduon Måns Mårlind och Björn Stein, som skördat framgångar i Hollywood, ligger bakom den nya reklamfilmen för Telias superbredband via optisk fiber.
Den fem minuter långa filmen, som viar hur framtiden med denna fiberteknik kan komma att te sig, har världspremiär i morgon.
– Vi ville hjälpa kundernas tankar på traven genom att göra en film som visar hur både arbets- och privatliv kan komma att förändras och vilka möjligheter som uppenbarar sig när hastigheten i våra bredbandsnät mångdubblas, säker Kent Jonsson, chef för konsumentprodukter på Bredbandstjänster, Telia.
– En allt för futuristisk miljö gör lätt att åskådaren distanserar sig och tidsperspektivet har snarare varit 5 än 25 år framåt i tid.
Telias reklambyrå är DDB.
Magnus Helander