Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag26.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

En episk vinnarsuccé

Publicerad: 23 April 2014, 14:44

Van Damme i Volvo-filmen.

Volvo Trucks är i sjunde reklamhimlen med byrån Forsman & Bodenfors. Även i kategorin Integrerat blev det Guldägg.


Ämnen i artikeln:

Volvo TrucksGuldägget 2014Forsman & Bodenfors

Volvo Trucks och F&B vinner med serien av filmer för FH-modellen – ”Live Test Series”.

Den mest uppmärksammade filmen i serien är Epic Split, men även de andra filmerna har belönats riktligt tidigare.

F&B vann även Silverägg med UNICEF-kampanjen ”Likes räddar inte liv. Det andra silverägget gick till Le Bureaus kampanj ”Fler hem nu” för Hyresgästföreningen.

Magnus Helander

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.