Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

En Sprite i handen är bättre än tio i skogen?

Publicerad: 11 mars 2016, 08:26

Sprite riktar sig till törstiga millennials med ny reklamfilm


Ämnen i artikeln:

Reklam

I reklamfilmen, som är producerad av Hello, försöker en äldre man övertala en törstig yngre man att låta bli att dricka en kall Sprite. Han förklarar hur han istället för att dricka en Sprite nu, kan sälja den och köpa två nya och sälja dem tills han har byggt upp ett sprite-imperium. Den yngre mannen är inte imponerad.

Se filmen här!

Den nya videon introducerar Sprites nya slogan ”Born to Rfrsh” som ersätter tio år gamla ”the way things are” enligt Adweek.

Sanna Wolf-Watz

Ämnen i artikeln:

Reklam

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.