Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

söndag09.05.2021

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Epica kryllar av svenska vinnare

Publicerad: 16 november 2016, 08:40

Forsman & Bodenfors tar hem flest priser. "The swedish number" är den kampanj som får flest guld i Epica Awards.


Ämnen i artikeln:

The Swedish NumberTävlingEpicaForsman & Bodenfors

I dag presenterar Epica guldvinnarna efter veckans juryöverläggningar. De finaste priserna, Grand Pix, delas ut i morgon torsdag. Flest guld, fyra stycken får Forsman & Bodenfors. Ingo och Cohn & Wolfes kampanj "The swedish number" för Svenska turistföreningen kammar hem två guld.

Samtliga svenska vinnare nedan

Ingo "The swedish number", STF (Consumer direct)
Abby Priest "Adobe Stock Apparel", Adobe (Business to business direct)
Ingo/Cohn & Wolfe "The swedish number", STF (PR)
King, "Healthcounter", Ica (Promotion)
Milford Sweden "Justino"(Recration & Leisure TVC)
Forsman & Bodenfors "Look who's driving" Volvo Trucks (Viral Film)
King, Read to unlock, Berättarministeriet, (Mobile sites & Apps)
Forsman & Bodenfors Åhléns "No Limits" (Fasion, Footwear, Personal Accessories)
Forsman & Bodenfors H&M "She's a lady" (Fasion, Footwear, Personal Accessories)
Forsman &Bodenfors Post Nord "Love Logistics" ( Professional Products & Services TVC)
TBWA Canal Digital, "Det är viktigt att se på tv" (Communication & Public Services-TVC)
Åkestam Holst, SAS, "Travelers Think Big" (Transport & Tourism TVC)
Åkestam Holst, "Varannan vecka", (Ikea Retail Services TVC)

Andreas Rågsjö Thorell

Webbredaktör

andreas.thorell@resume.se

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.