Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag29.02.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Ett andra Guldägg för den lysande idén

Publicerad: 29 April 2015, 10:10

Kampanjen belönas med sitt andra Guldägg.

När Forsman & Bodenfors vinner ett Guldägg för If Skadeförsäkrings "Watch Your Back" i integrerat är det byråns tredje för kvällen. Kampanjen fick också ett Guldägg i kategorin Alternativa media.


Ämnen i artikeln:

Guldägget 2015If SkadeförsäkringForsman & Bodenfors

Att få fler att använda reflex i trafiken tycks vara ett vinnande koncept. Kampanjen "Watch Your Back" gjordes för att förändra synen på reflexer som töntiga.

Båda Silveräggen i Integrerat går till Forsman & Bodenfors för kampanjerna "Oatly, Wow No Cow!" för Oatly och "Kvalitetskontroll" för Apoteket.

Yasmine Winberg

Redaktör Resumé Insikt

yasmine.winberg@resume.se

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.