Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Familjen vann KTH – igen

Publicerad: 5 april 2011, 07:30

Det blir familjär reklamstämning på KTH även fortsättningsvios. Reklambyrån Familjen får fortsatt förtroende två år till med option på ytterligare två år.


Ämnen i artikeln:

FamiljenKTH

Familjen.

Kungliga Tekniska Högskolan gick i december 2010 ut i en offentlig upphandling av ny reklambyrå. 13 byråer deltog i upphandlingen – förutom Familjen, bland andra  ANR BBDO, Ruth, Futurniture, SWE och Blomquist.

Det blev Familjen som får förnyat förtroende. Reklambyrån har haft uppdraget sedan 2006.

– Vårt uppdrag för KTH har hittills främst handlat om den studentrekryterande kommunikationen. Uppdrag utökas nu till att omfatta alla delar av KTH:s kommunikationsarbete, säger Mats Eriksson, kundansvarig på Familjen.

KTH motiverar valet av Familjen med att byrån lämnar en ”konkret, tydlig och detaljrik
beskrivning av hur det internationella rekryteringsuppdraget skulle kunna genomföras”.

Avtalet löper på två år med möjlighet till förlängning i ytterligare två år.

KTH:s avtal med Rewir för strategiska tjänster fortsäter som vanligt.

Magnus Helander

Ämnen i artikeln:

FamiljenKTH

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.

Se fler branschtitlar från Bonnier News