Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag27.05.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Får storuppdrag av Svenska Spel

Publicerad: 18 December 2013, 09:03

Andreas Leijon, vd på Content Innovation.

Uppåt på Content Innovation. I konkurrens med ett tiotal andra aktörer tog byrån hem Svenska Spels stora upphandling av redaktionellt innehåll.


Ämnen i artikeln:

Svenska SpelContent Innovation

Uppdraget gäller 64 redaktionella produkter årligen i form av Spelveckan, Vegasnytt och Spelnytt.

– Svenska Spel är ett varumärke alla i landet känner till. Det ska bli oerhört spännande att hjälpa dem att stärka sin kommunikation, säger Andreas Leijon, vd på Content Innovation i ett pressmeddelande.

Content Innovation, som startades för två år sedan, har i dag tio anställda. Bland kunderna i övrigt finns bland annat företag som Spendrups, Bravida, Stadium, Norrlands Guld och Sjöfartsverket.

Magnus Helander

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.