Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag27.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Färgstark Tom Tits-kampanj från Klirr

Publicerad: 21 Augusti 2013, 11:42

Kampanjen för utställningen Music and Emotions går i tunnelbanan, sociala medier och utomhus


Ämnen i artikeln:

Tom Tits ExperimentKlirr Stockholm

Music and Emotions är en interaktiv utställning som utforskar hjärnans mysterier. Den är framtagen av Montreal Science Centre och den tar fasta i hur musik påverkar våra känslor och varför.

Den  integrerade digitala tekniken bjuder in besökaren i en kreativ process där man får chans att skapa sin egen låt.

Klirr Stockholm har tagit fram den färgstarka kampanjen för utställningen.

Arbetsgrupp:
Uppdragsgivare Tom Tits: Ulrika Askergren

Klirr Stockholm:
Projektledare: Patrik Jaldevik
Art Director: Linda Lundgren
Copywriter: Charlotta Lithman
Produktionsledare: Malin Wernqvist
Grafisk formgivare: Sara Abrahamsson
Motion Designer: Fredrik Persson
Digital director: Sean Barrett

Krister Berntsson

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.