Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag22.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Färskt bröd – nu hos Start Communication

Publicerad: 5 Oktober 2010, 14:26

De är distributören som har alla slags bröd. Nu vill Polfärskt ha en färsk reklamstrategi också – Det kommer bli jättebra. Vi får vara med och bygga den nya strategin från grunden. Det känns väldigt inspirerande, säger Claes Broström projektledare på Start Communication.


Ämnen i artikeln:

Start Communication

Har fått storkund. Claes Broström på Start Communication har ett inspirerande nytt uppdrag.

Polfärskt distribuerar bröd från till exempel Polarbröd, Korvbrödsbagaren och Gille. De har en omsättning kring 1,5 miljarder kronor.

Nu ska de även satsa mer på marknadsföring. De har just inlett arbetet med att lägga upp en ny reklamstrategi för de kommande fyra-fem åren.

Start Communication i Göteborg har anlitats som reklambyrå för att hjälpa till i det arbetet.

– De vill väldigt gärna vara mycket tydligare på marknaden än tidigare. De vill vara nyskapande kring produktlanseringar och annat. De behöver inte bli störst utan vill främst hela tiden jobba med kvalité, säger Claes Broström.

Ove Gustafsson

Ämnen i artikeln:

Start Communication

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.