Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag29.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Fattigdom är inget modeproblem

Publicerad: 7 September 2016, 14:10

Projektet "Mode för hemlösa" blev offentligt i förra veckan.

Beckmans ska med hjälp av Volt göra vad de själva kallar "Mode för hemlösa" för Situation Stockholm. Men vad borde Situation Stockholm egentligen fokusera på; modernisera sin produkt eller producera hippa outfits? Nya Resumé Insikt Kommunikation är ute.


Ämnen i artikeln:

Sara RosengrenResumé InsiktMelina AristiadouResumé Insikt Kommunikation

Mer från innehållet:

- Nu börjar kunderna vägra att jobba med icke jämställda byråer
- Därför älskar CP+B:s nya vd Melina Aristiadou Oatly
- Sara Rosengren omdefinierar begreppet reklam
- Reklamjobben i fara
- Snart blir din hud din wearable

Har du ingen prenumeration? Lugn, det fixar du här.

Yasmine Winberg

Redaktör Resumé Insikt

yasmine.winberg@resume.se

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.