Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Fictionfylld förvandling signerad Acne

Publicerad: 8 februari 2013, 13:50

Bredbandsbolaget gör kund till superhjälte i reklamfilm av Acne.


Ämnen i artikeln:

Bredbandsbolaget

Acne Advertising fick uppdraget att göra Bredbandsbolagets nya reklamkampanj, där en manlig kund förvandlas till superhjälte.

Med orden ”alla kan bli snabbare” ska Bredbandsbolagets superhjälte Kenny, en före detta alldeles vanlig kund, inspirera folk att uppgradera sin anslutning för att kunna ”uppleva mer”.

Kampanjen består av en serie nya reklamfilmer med fokus på ”snabbare bredband”.

- Med all den här kraften blir man superhjälte, säger Patrik Söder, Head of brand and communication på Telenor, och tillägger att filmen är inspirerad av superhjälterullen Captain America.

Ämnen i artikeln:

Bredbandsbolaget

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.