Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag25.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Fieldwork blir Bredbandsbolagets eventbyrå

Publicerad: 30 April 2009, 11:39

Fieldwork blir Bredbandsbolagets eventbyrå.  – Fieldwork är väl insatta i vårt varumärke och vår affär, inte minst genom att de arbetat med Telenor under en längre tid, Anne Årneby, varumärkeschef Bredbandsbolaget i en kommentar.


Fieldwork har tidigare genomfört ett antal projekt för Bredbandsbolaget, som sponsorskapet på Hultsfredfestivalen.  
Fieldwork har också skapat Bredbandsbolagets vardagsrumsinteriör ”Det moderna digitala hemmet” på arkitektutställningen Design Passion som just nu pågår i Stockholm.

Arbetsgrupp Fieldwork:

Stina Jarbeck, Account Manager
Gent Wahlström, Strategi
Richard Gustavsson, Creative Director
Jimmy Hellqvist, Kreatör

Peter Willebrand

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.