Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag17.02.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Final i DN: Reklamcupen Webb

Publicerad: 8 Mars 2010, 15:17

Ruth och peacock. Det är byråerna som ställs mot varandra i premiäråret av DN:s reklamcupen Webb


Ämnen i artikeln:

RuthPeacock

16 bidrag har blivit två. Och det är dags för final i DN:s Reklamcupen Webb.
De som gått hela vägen är Ruth, vinnare i Reklamcupen print 2009, med kunden SF Bio, som vill få fler att dejta på deras biografer.

De ställs mot Peacock med sin kund Arbetsmiljöverket, som vill göra människor uppmärksamma på skadliga bullernivåer på våra arbetsplatser.

Mellan klockan 12 och 16 kan nu även Resumés besökare rösta på det bidrag man finner vara värdigaste vinnaren.

Bidragen syns även på DN.se

Läs mer här

Uppdatering: Omröstningen är nu stängd.

Tero Marjamäki

Ämnen i artikeln:

RuthPeacock

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.