Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Reklam
Publicerad: 27 maj 2011, 10:33
Nu drar Flora i gång sin sommarkampaj. Fokus ligger på svenskarnas favoritplatser i sommar och syftet är att stärka kopplingen mellan det klassiska margarinmärket och den svenska sommaren.
Ämnen i artikeln:
SpinnTanken är att göra en digital samlingsplats för utvalda smultronställen. 25 av bidragen kommer sedan att belönas med ett presentkort på midsommarmat.
Hösten 2010 relanserades Flora på den svenska marknaden och sommarkampanjen är en del i arbetet att på nytt skapa medvetenhet kring produkten.
Kampanjen, som har tagits fram av Brandecho, And Now For, Spinn och Mindshare, består även av events i Stockholm, Göteborg och Malmö där besökare har möjlighet att provsmaka olika sorters Flora.
Unilever/Flora: Marianne Heydari
BrandEcho:
Linda Häggkvist, strategisk projektledare
Jim Jansson, projektledare
Magnus Färnström, art director
Björn Levin, produktionsledare
Malin Carlehäll
Ämnen i artikeln:
Spinn