Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Flora letar svenska smultronställen

Publicerad: 27 maj 2011, 10:33

Nu drar Flora i gång sin sommarkampaj. Fokus ligger på svenskarnas favoritplatser i sommar och syftet är att stärka kopplingen mellan det klassiska margarinmärket och den svenska sommaren.


Ämnen i artikeln:

Spinn

Tanken är att göra en digital samlingsplats för utvalda smultronställen. 25 av bidragen kommer sedan att belönas med ett presentkort på midsommarmat.

Hösten 2010 relanserades Flora på den svenska marknaden och sommarkampanjen är en del i arbetet att på nytt skapa medvetenhet kring produkten.

Kampanjen, som har tagits fram av Brandecho, And Now For, Spinn och Mindshare, består även av events i Stockholm, Göteborg och Malmö där besökare har möjlighet att provsmaka olika sorters Flora.

Arbetgrupp:

Unilever/Flora: Marianne Heydari

BrandEcho:
Linda Häggkvist, strategisk projektledare
Jim Jansson, projektledare
Magnus Färnström, art director
Björn Levin, produktionsledare

Malin Carlehäll

Ämnen i artikeln:

Spinn

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.