Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag20.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Fredagsmys årets kampanj

Publicerad: 6 Maj 2010, 14:16

Mys-segern: OLW och mediebyrån OMD tar hem Grand prix för Årets kampanj på Stockholm Media Week. OMD vinner även guld i samma kategori.


Ämnen i artikeln:

OMDÅkestam HolstOLW

Motiveringen till Grand Prix-vinnarna OLW och OMD:

”Finns det något mer skrämmande än det folkliga? Eller rättare sagt, finns det något mer lockande, inspirerande än det folkliga? Skiljelinjen skrivs från och med nu som före och efter att Fredagsmys blev en hel nations officiella angelägenhet. Med en avslappnad attityd och lite falsksång i soffan körde OLW ifatt, om och ifrån alla konkurrenter i 360 grader, förlåt 360 km/h.”

OMD vann även guld i samma kategori för McDonald's, Bok Happy Meal.

Silver gick till Procter & Gamble, Clearblue Ägglossningskalender, MediaCom.

Magnus Helander

Ämnen i artikeln:

OMDÅkestam HolstOLW

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.