Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag08.07.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Friidrottsstjärnorna i Subways sommarkampanj

Publicerad: 22 Maj 2013, 08:08

Subway kickar igång sin sommarkampanj, signerad Momentum i Göteborg. I fokus står två av Sveriges främsta friidrottsstjärnor Moa Hjelmer, sprinter och Michel Tornéus, längdhoppare som sedan 2013 tecknade sponsoravtal med Subway.


Ämnen i artikeln:

Momentum GöteborgSubwayMomentum

Filmerna med Moa Hjelmer och Michel Tornéus börjar sändas i tv nästa vecka. De är är en del av den landstäckande, integrerade kampanjen "Train Hard, eat fresh", som bland annat består av utomhusannonsering, print och webbaktivering.

– Moa och Michel är två målmedvetna och fokuserade unga atleter. De sätter höga mål och vet att de måste gå sin egen väg för att nå dem", säger Tommi Lindholm, art director på Momentum och fortsätter:

– I den här kampanjen fokuserar vi på just det. Valet att gå sin egen väg, valet att forma sin egen måltid på Subway.

Andreas Rågsjö Thorell

Webbredaktör

andreas.thorell@resume.se

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.