Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Friluftsföretagets miss: Bröt mot eldningsregler i samarbete med influencer

Publicerad: 12 maj 2021, 11:43

Skärmdump från kampanjen.

I en kampanj från Revolution Race eldade influencern Johnny Edlind direkt på klipphällen i Nackareservatet i Stockholm, något som bryter mot allemansrätten.

Ämnen i artikeln:

Revolution Race

Thomas Nilsson

thomas.nilsson@resume.se


Under gårdagens lanserade frilufts-företaget Revolution Race en kampanj i samarbete med influencern Johnny Edlind. I den två minuter långa filmen paddlar Edlind kanot, lagar mat och rör sig i skog

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev