Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Friskis & Svettis lanserar Träningens dag

Publicerad: 15 oktober 2012, 09:35

I sin nya kampanj öppnar Friskis & Svettis Stockholm upp alla sina anläggningar i Stockholm under temat "Träningens dag".


Ämnen i artikeln:

VoltFriskis & Svettis

Kampanjen ingår i föreningens övergripande projekt "Tillsammans mot  världens friskaste stad" som syftar till att göra Stockholm till en  friskare stad. Målet är att få 50 000 fler stockholmare i rörelse under  de närmsta åren.

– Vi vill med glimten i ögat få folk att gilla F&S Stockholm  initiativ med Träningens dag. Alla ska känna sig välkomna och vi hoppas  att pannbandet och kampanjen i sin helhet bidrar till det, säger Louise  Wallgren, produktionsledare på Volt.

För att få som många som möjligt att röra på sig på Träningens dag den  20/10 använder Friskis & Svettis Stockholm sina befintliga medlemmar  som främsta ambassadörer. Alla medlemmar som tar med en vän får en  extra träningsmånad som tack.

Utöver den interna satsningen mot medlemmar går kampanjen även externt  mot företag, allmänhet och samarbetspartners som Apoteket, Hemköp och  1,6 milj klubben.

Linus Fremin

Ämnen i artikeln:

VoltFriskis & Svettis

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.