Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Fröken Sverige frontar Wicked Audio

Publicerad: 23 maj 2013, 08:14

Hanni Beronius blir reklampelare för Wicked Audio.

Hörlursmärket Wicked Audio har knutit till sig Miss Sweden 2012 – Hanni Beronius – som affischnamn. Hon kommer att synas i olika kanaler och kampanjer framöver för Wicked Audios räkning.


Hanni Beronius blev i fjol krönt till Miss Universe Sweden, före detta kallat Fröken Sverige.

Hon har haft en rad olika modelluppdrag runt om i världen, bland annat för FACE Stockholm som är baserat i New York. Hon är intresserad av teknik och prylar, vilket gör samarbetet naturligt, enligt Wicked Audio.

– När det kommer till produkter så känner jag faktiskt ingen som har så mycket grejer som jag – I just love it. Just därför känns det extra roligt att få arbeta med ett så coolt hörlursföretag som Wicked Audio säger Hanni Beronius i ett pressmeddelande.

Wicked Audio har sedan tidigare affischnamn som landslagskampsporteren Nils Widlund, aggressive inline-åkaren Stephanie Midhammar och rallyföraren Jennie-Lee Hermansson.

–Vi bygger just nu ett starkt ambassadörsteam som tillsammans ger konsumenten en tydlig bild av vad Wicked Audio står för, säger Filip Jarl, ansvarig för Wicked Audios marknadsföring hos Wicked Audios nordiska agent Agaton Group.

Wicked Audio grundades 1995 och är USAs femte största hörlursmärke som funnits på den nordiska marknaden sedan 2011. Här representeras företaget av Agaton Group och distribueras av Tura Scandinavia.

Magnus Helander

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.