Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag13.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Garbergs Bris-kampanj till final i DN:s Reklamcupen

Publicerad: 19 Augusti 2014, 14:19

Den första semifinalen stod mellan Garbergs Bris-kampanj med budskapet "Kan man skära sig utan att det syns?" och F&B:s kampanj för Swedbank Juristbyrå: "Vi har gått igenom fler skilsmässor än Elizabeth Taylor.


Ämnen i artikeln:

ReklamcupenBrisGarbergsForsman & Bodenfors

Här gick alltså Garbergs-kampanjen segrande ur striden.

På onsdag går den andra semifinalen mellan Familjen Pangea för Vårdförbundet och Le Bureau för Skolverket.

Finalen sker den 24 augusti.

Karl-Johan Byttner

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.