Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag04.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Garbergs gör ”höstens drömscenario” för NK

Publicerad: 20 Augusti 2014, 09:24

NK ska vara en oas för avkoppling och inspiration. Det tar reklambyrån Garbergs fasta på i nya kampanjen för varuhuset.


NK:s årliga modevisning – i en filmad föreställning. Filmen, som har premiär idag, projiceras på uppblåsta moln i varuhusen i Stockholm och Göteborg och visas till slutet av september.

Drömmar och drömtydningar står i fokus i konceptet "Höstens Drömscenario" som är en del av NK:s höstmodekampanj där drömmar och drömtydningar står i fokus. Strategin avkoppling och inspiration.

– Vi vill att man ska besöka NK lika mycket för att få en paus som för att köpa en ny jacka, säger Karin Svensson, reklam- och kampanjansvarig på NK, i ett pressmeddelande. I höst vill vi därför bjuda alla besökare på en upplevelse som gör dem inspirerade och lätta till sinnet, säger Karin Svensson, reklam- och kampanjansvarig på NK.

Kampanjen består även av tunnelbana 5-serie i Stockholm, fasadvepor i Göteborg, annonser i DN samt i digitala interna och externa kanaler såsom på bloggar, Facebook och Youtube.

Magnus Helander

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.