Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Reklam
Publicerad: 25 augusti 2014, 14:02
Finalen i Reklamcupen mellan Garbergs Bris-kampanj och Le Bureaus kampanj för Skolverket är avgjord. Garbergs vann med 75 procent av rösterna.
Ämnen i artikeln:
Skolverket"Idag säger vi ett jättestort grattis till Garbergs/BRIS som alltså tog hem segern i årets reklamcup! Det var folkets röst som avgjorde och Garbergs/BRIS fick 75% av rösterna mot Le Bureau/Skolverket."
Så står det på Facebook-sidan för DN:s tävling Reklamcupen.
Garbergs Bris-kampanj "Kan man skära sig utan att det syns" gick upp mot Le Bureas kampanj för Skolverket "18 anledningar till att bli lärare", där den förstnämnda alltså gick segrande ur striden.
Garbergs slog ut Forsman & Bodenfors i semifinalen i förra veckan, medan Le Bureau gjorde samma sak med Familjen Pangea.
Karl-Johan Byttner
Ämnen i artikeln:
Skolverket