Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Reklam
Publicerad: 20 augusti 2012, 08:19
Nya kampanjen.
NK:s höst går i generositetens tecken, med en "Bjudomat" bland annat. Det samlande temat är "Nordiska Kompaniet ger".
NK och Garbergs är igång med höstkampanjen.
Det ska bjudas på oväntade arrangemang, erbjudanden och överraskningar.Bland annat installeras en "Bjudomat" med små presenter och happenings i Ljusgården innanför huvudentrén, meddelar NK i ett pressmeddelande.
”Varuhuset vill inspirera sina kunder att vara generösa mot varandra och bjuda på sig själva. Målet är att få kunderna att känna att de kan ta ut svängarna. För den som vill ha inspiration och vägledning så är NK den självklara destinationen”.
Kampanjen släpps i samband med NK:s stora modevisning och kommer att synas i tunnelbanan, i annonser och i varuhuset.
Uppdragsgivare:
Nordiska Kompaniet / Karin Högman
Arbetsgrupp Garbergs
AD: Johan Wilde, Malin Von Werder
Copy: Per Forsberg, Johanna Reis, Rebecka Osvald
AD- assistent: Josephine Fahlstedt
Formgivare: Beatrice Sztanska
Produktionsledare: Cilla Beckeström, Elisabeth Philipsson
Projektledare: Jan Lindforss
Fotograf: Peter Gehrke / Adamsky
Stylist: Robert Rydberg / LinkDetails
Casting: Marcus Petterson / LinkDetails
Fotoproducent: Helena Modin Blomberg / Miine
Mediabyrå: Scream / Joakim Regheim
Repro & Retusch: Linjepunkt
Magnus Helander