Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Generositet hos NK i höst

Publicerad: 20 augusti 2012, 08:19

Nya kampanjen.

NK:s höst går i generositetens tecken, med en "Bjudomat" bland annat. Det samlande temat är "Nordiska Kompaniet ger".


NK och Garbergs är igång med höstkampanjen.

Det ska bjudas på oväntade arrangemang, erbjudanden och överraskningar.Bland annat installeras en "Bjudomat" med små presenter och happenings i Ljusgården innanför huvudentrén, meddelar NK i ett pressmeddelande.

”Varuhuset vill inspirera sina kunder att vara generösa mot varandra och bjuda på sig själva. Målet är att få kunderna att känna att de kan ta ut svängarna. För den som vill ha inspiration och vägledning så är NK den självklara destinationen”.

Kampanjen släpps i samband med NK:s stora modevisning och kommer att synas i tunnelbanan, i annonser och i varuhuset.

Uppdragsgivare:

Nordiska Kompaniet
/ Karin Högman

Arbetsgrupp Garbergs

AD: Johan Wilde, Malin Von Werder

Copy: Per Forsberg, Johanna Reis, Rebecka Osvald

AD- assistent: Josephine Fahlstedt

Formgivare: Beatrice Sztanska

Produktionsledare: Cilla Beckeström, Elisabeth Philipsson

Projektledare: Jan Lindforss

Fotograf: Peter Gehrke / Adamsky

Stylist: Robert Rydberg / LinkDetails

Casting: Marcus Petterson / LinkDetails

Fotoproducent: Helena Modin Blomberg / Miine

Mediabyrå: Scream / Joakim Regheim

Repro & Retusch: Linjepunkt

Magnus Helander

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.