Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag02.06.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Gevalia lockar med guld

Publicerad: 9 December 2011, 08:08

Kaffemärkets nya kampanj är Facebooktävlingen "Jakten på gyllene koppen", signerad Lowe Brindfors. Vinnaren belönas med 25 000 kronor i guld.


Ämnen i artikeln:

GevaliaLowe Brindfors

Den nya kampanjen, som döpts till "Jakten på den gyllene koppen" pågår fram till nyårsafton och ska marknadsföra Gevalias mörkrostade och exotiska kaffesorter.

Tävlingen går ut på att i sex olika världar influerade av Gevalias exotiska kaffesorter hitta den gyllene koppen och gömda kaffepaket. Den som klarar uppgiften på kortast tid vinner 25 000 kronor i guld.

Förutom Facebook kommer kampanjen även att synas med bannerannonsering på bland annat Youtube och i Spotify.

Tidigare i år stoppade Gevalia Lowe Brindfors kampanj "Jah Roast", som även den skulle marknadsföra Gevalias exotiska och mörkrostade kaffe.

Emanuel Videla

Ämnen i artikeln:

GevaliaLowe Brindfors

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.