Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag26.02.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Glassjakt hyllas på nätet

Publicerad: 15 April 2011, 14:28

Den interaktiva skattjakten Magnum Pleasure Hunt hyllas på nätet. Bakom kampanjen står Lowe Brindfors.


Ämnen i artikeln:

MagnumLowe Brindfors

Det blev inga Guldägg i år för Lowe Brindfors. Men reklambyrån kan istället glädja sig åt det mottagande deras nya kampanj för Magnum, Magnum Pleasure Hunt, har fått.

Magnum Pleasure Hunt är en interaktiv upptäcksfärd där vi får följa en kvinnas jakt på Magnumglass genom internet. Kampanjen har blivit en succé på nätet och hyllas nu på reklambloggar, bland annat på Brandflakesforbreakfast.com som beskriver den som "Best production you´ve seen this year"

Kolla in skattjakten här.  

Arbetsgrupp

Reklambyrå: Lowe Brindfors

Art Directors: Patrik Westerdahl, Petter Lublin

Copywriter: Henrik Haeger

Strategy Director: Oscar Erlandsson

Account Director: Tina Jarlerud, Mårten Forslund, Pia Stenberg

Digital Producer: Lisa Flacké, Sofia Jönsson

Technical Producer: Tobias Löfgren

Designer: Ellinor Bjarnolf

Produktion: B-Reel

Filmproduktion: B-Reel Films

Ljud/Musik: Plan8

Ljudprogrammering: Plan8

Christian Ström

Ämnen i artikeln:

MagnumLowe Brindfors

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.