Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Gör "Draknästet" åt Pepsi

Publicerad: 29 april 2011, 12:55

Pepsis nya radarpar: Isabella ”Blondinbella” Löwengrip och Björn Ranelid.


Ämnen i artikeln:

Björn RanelidPepsi

Isabella ”Blondinbella” Löwengrip och Björn Ranelid. Foto: Kanal 5 och Resumé.

Det var under ”New generation marketing”-dagen i Helsingborg i dag som sociala medier-experten Joakim Jardenberg frågade intervjugästen Isabella ”Blondinbella” om hennes kommande projekt.

”Blondinbella” avslöjade att hon och författaren Björn Ranelid ska leta entreprenörstalanger för Pepsis räkning.

Blondinbella berättade att Pepsi överger traditionell reklam för att testa ett nytt grepp – en entreprenörsjakt i stil med ”Draknästet”på SVT.

Duon ska resa runt i landet och plocka ut de "coolaste” nya entreprenörerna.

Magnus Helander

Ämnen i artikeln:

Björn RanelidPepsi

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.