Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Gör världen festligare

Publicerad: 19 april 2011, 09:24

Här är Åkestam Holsts nya kampanj för Festis.
”Unbore Anything – Be a Festis” är en uppmaning till målgruppen att vara med att göra världen roligare.
Se filmerna från kampanjen här.


Ämnen i artikeln:

Åkestam Holst

Det är nästan 20 år sedan Festis genomförde den senaste ompositioneringen. Man gick från att vara förknippat med barnkalas och utflykter till att bli ett av de mest uppskattade varumärkena bland trendkänsliga ungdomar. I´m a Festis-kampanjen.  Nu ska Festis sättas på kartan under konceptet ”Unbore Anything - Be a Festis”.

Konceptet ”Unbore Anything - Be a Festis” är tänkt att fungera som en uppmaning till målgruppen att vara med och göra världen roligare. Det genomsyrar allt från design, etiketter, namnen på smaken och reklamen.

Kampanjen består av tre filmer, banners, butiksaktiviteter samt navet i kampanjen som är Festis egen hemsida.

Produktionsbolag är It´s Showtime och för regi står Happycamper.

Christian Ström

Ämnen i artikeln:

Åkestam Holst

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.