Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Reklam
Publicerad: 19 april 2011, 09:24
Här är Åkestam Holsts nya kampanj för Festis.
”Unbore Anything – Be a Festis” är en uppmaning till målgruppen att vara med att göra världen roligare.
Se filmerna från kampanjen här.
Ämnen i artikeln:
Åkestam HolstDet är nästan 20 år sedan Festis genomförde den senaste ompositioneringen. Man gick från att vara förknippat med barnkalas och utflykter till att bli ett av de mest uppskattade varumärkena bland trendkänsliga ungdomar. I´m a Festis-kampanjen. Nu ska Festis sättas på kartan under konceptet ”Unbore Anything - Be a Festis”.
Konceptet ”Unbore Anything - Be a Festis” är tänkt att fungera som en uppmaning till målgruppen att vara med och göra världen roligare. Det genomsyrar allt från design, etiketter, namnen på smaken och reklamen.
Kampanjen består av tre filmer, banners, butiksaktiviteter samt navet i kampanjen som är Festis egen hemsida.
Produktionsbolag är It´s Showtime och för regi står Happycamper.
Christian Ström
Ämnen i artikeln:
Åkestam Holst