Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag28.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Grandiosa gör digital Triss-kopia

Publicerad: 4 Mars 2013, 07:42

Grandiosa-kampanjen.

Grandiosa gör en digital version av en skraplott i den nya kampanjen signerad Peacock. Det största priset är 10 pizzor i månaden i 10 år.


Ämnen i artikeln:

Peacock

I dag klockan 10 går kampanjsajten manadskrap.se live. Grandiosa låter besökarna tävla om X-tra allt minipizza, där 8800 digitala skraplotter ges bort på Facebook.

Den som skrapar fram tre pizzor får en mobilkupong som gäller en minipizza. Den som däremot skrapar fram tre pizzaugnar får komma till Grandiosas studio med chansen att ta hem storvinsten. Filmerna kommer publiceras på varumärkes Facebook-sida.  

– Våra kunder år trofasta pizzaälskare som aldrig tröttnar på våra pizzor. Det här är vårt sätt att belöna deras lojalitet på och på samma tid skapa lite buzz kring våra minipizzor, säger Maria Tilly på Grandiosa i en kommentar.

Arbetsgrupp:
Art Director: Robert Olzon
Copywriter: Kristin Bergem
Produktionsledare: Madeleine Carlsson
Projektledare: David Schwieler
Produktionsbolag: Dareville
Ansvarig hos kund: Maria Tilly

Fredrik Thambert

Ämnen i artikeln:

Peacock

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.